maanantai 21. maaliskuuta 2011

Coming home

heppa! nyt taaaaas pitkästä aikaa kirjottelen tänne. ei täs lähiaikoina oo mitään erityistä tapahtunu kouluu vaan ;( karon kaa käytiin leffas perjantaina <3 ja muuten vaan sekoiltu! mä ainakin meijän pelloilla ;o siit tulee kuvii ! ja ei täs sillee muuta kerrottavaa et tänään on ollu ihansairaan tylsä päivä ja viel maanantai niin huhhuh! ja päätä särkee mut äiti sanoo vaan et se johtuu mun 2 tyynys ku nukun muka niin monel ;o EHEI! SE EI OO TOTTA! voisin kyl jäädä kotiinki... mut nyt meen suihkuun <3 ja tätä biisii oon kuunnellu koko päivän ;http://www.youtube.com/watch?v=uAQjWgQAyfg  ihaaaaaannnaa ! ja oon myös nettishoppaillu((: kaverit keksikää mulle tekemistäDDD; en oo käyny kelllään kaveril varmaa kuukauteen ;(((((( mut mooro nyt


Juulia

karo kaunis!!!









2 kommenttia:

  1. juuliaa!! kiva postaus :) sä voit tulla joku päivä sit meille :)))

    VastaaPoista
  2. kiiiitoos saara (: ja tooottakai tuun!

    VastaaPoista