tiistai 10. toukokuuta 2011

ei mulla oo tarkkaa suuntaa, mä menen minne sattuma johtaa




















 toi oli se koira! ihana
ja mun ostokset hesast;
- Farkkucaprit 39.95e, Kappahl
- Tummansiniset farkut 16.95, Only
- Harmaa paita 9.95, Kappahl    
- Raitapaita 15e, Monki
- Punanen paita 4.50e, Gina Tricot
- Mustat kangaskengät 10e, Top Sport

ja nää biksut yhteensä 15.90e, H&M




Heippa! Nyt pitkään aikaan taas raahauduin  tänne koneelle kirjottaan blogia, tunnustan että on monesti pitäny jo mut sit faceboookkiin oon uppoutunu jo kunnos nii ei vaan muista. varotan et tulee paljon kuvii nyt! Mut kerronpahan nyt täst menneist päivist. eli viikolloppuna mä lähin koko perheen kaa tonne helsinkiin, ku siel oli se HCR! ja tietty mä sit shoppailin paljo ku noi muut juoksi, ja en tarkota "muilla" ainakaan oonaa. Meijän hotelli oli ihan IHAN keskustassa, kauppoihin oli ovelt vaan 10m, oujeeee unelma:--) Ja kierreltiin sit perheenki kaa siel kaikkial ja käytii kattomas jotai taloi ja asuntoja, siis ei muuttomieles. voisin kyl muuttaakki niin hyväl mielel täält korvest pois. illal käytiin tosi hienos ravintolas ja loppuillast oona ja mä sit käveltiin wouuuwoouu ihan yksin hotellille kello 12!!! SIIIIS APUA! äiti ja iskä oli niiiiiiiiiiin huolissaan meistä et hah! aateltiin käydä viel salaa mäkissä siis alakerras ku se on viiten aamuun asti mut ei vaan jaskanu. Sen sijasta mä hain jääpaloja sielt koneest. kuvaa tos on muuten siit meijän aika isostki huoneest. mut eipä siis viikonlopust enempää!

Eilen oli ihan peruspäivä että ei siit nyt jaksa luetella mitään, mut tänään oli koulus juoksutesti, eli 1500m juoksu, KUOLEMA! no ei ihan ollu mut ajaks kummiski ku 6.50min ja 9puol eli tosi hyvä, mut karol oli ALLE 6.30 se aika, että huhhhuh! ja sai kympin;-)!!!!!!!! onneks se kummiskin on ohi! perjantaina yks disko johon sit meen ku kyytikin on, odotustaodotusta. Tänään koulun jälkeen oli aika hauskaa sillee et ku mentiin pyöräl kotii niin meijän takana juoksi sellai tosi pieni 3v koira joka oli karannu jonkun 3km pääst ja laitettiin sit se naruun kii ja soitettiin sille omistajalle. ja palkkioks sit saatiinki 20e, aika hyvi:):) ja ei täs nyt mitään, et pitäs varmaa lenkille lähtee ku ei tänään harkkojakaan oo joten heipsan.

Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti