keskiviikko 18. toukokuuta 2011

he broke his own heart




Heloou. nyt taas löytyy sitä innostusta kirjottamaan:-) tosin kuvia ei nyt tuu täst päiväst koska iskä otti ton järkkärin mukaan ku lähti aamun autol TORNIOON ja tulee nyt illal takas;o hulluako? Tietty kaikkee hallikauppoja ym. mut siiis tuoreita kuvia ei nyt tule. Tänään on ollu aikamoista kokeisiin lukua ja varmistautumista facebookin avulla. koulun jälkeeb syöksyin koneelle ja siel vierähti pari tuntii putkeen.. jeeh. mulla on nyt kiva pääänsärky ja aika huono olo mut jaa en jaksa enää äitille siit sanoo kun se väitää siihen syyks mun huonoo ryhtii;D hah! Äsken oona vietii harkoihi ja mä kävin ostamassa kaupan halvinta energiajuomaa litran, go ES! ja nyt mä taas datailen ku pitäs kokeisin lukea.. on mulla muuten erityisen kiinnostavat päivät tääl korves. koulu..datailu..datailu..syön...datailu..nukkuun..ja johonki toho väliin pitäis tunkee toi kokeisiin luku.. ei täs nyt muuta et suihkun kautta kattomaan salkkareita, joiden jälkee greyn anatomia<3! kiitos ku jaksoitte lukee mukavan päiväni loppuuun, heeeip.

Juulia
 
                 

2 kommenttia: