lauantai 8. lokakuuta 2011

But i have grown too strong, to ever fall back in your arms.








Moi kaikki! Mul on ollu ongelmii tän koneen kaa ku se ei suostu löytämään noita kameran tietoja vaik oon yhdistäny sen tähä koneeseen. joten en saanu eilisii kuvia, tänää blogiin. Katri oli siis meilllää!  Laitan kuvat ku saan ne koneelle. Me katottii yks kauhuleffa jonka siis mä oon vaaan aikasemmin nähny ja se oli The Descent. oona ja katri vaan kilju ja niit pelotti ihan kauheeeeeeeesti. :D:Dd valvottii viel yli kahtee helposti,mässäiltii ja
kaikkee. Äsken haettii ville armeijasta.
Äiskä ja iskä on pietarissa, venäjäl pari yötä, tulee huomen ja tänä iltana on sit luvassa yks hauska "tapahtuma" with Katri ja Oona taas:):)

Juulia

8 kommenttia:

  1. toi the descent on just hyvä!1 mua häiritsee kun oon nähny sen kakkos osan vaa johki puoleen välii enkä vieläkää tiiä miten se loppuu :D:D:D

    VastaaPoista
  2. Eve, se on tosiaa hyvä :D! ja mul on koneel se kakkonen ja se on kyl ihan sairaan outo ;O haluutko et kerron miten loppuu:p

    VastaaPoista
  3. kiva otsikko ;);) tuli vissiin totakin biisiä pari kertaa lauleltua sillo, hehe :DDDDDDDD

    VastaaPoista
  4. NO HEHE :D:D:D mut ei koskaa liikaa ;);)

    VastaaPoista
  5. HAHAHHA meillekkin tuli toi lappu postissa!!! :-DD

    VastaaPoista