lauantai 12. marraskuuta 2011

you shout it out,but i can't hear i word you say





Tällänen masismaisema näkyy parvekkeelta..^




Terve! sain väsättyy postauksen nytte viikkoon :) Tänää käväsin tuuloses serkkujen,äiskän ja mun tädin kaa. Nyt oon dataillu tässä ihan _hetkisen_. Eilen karo oli meil ja oli taas hauskaa niinkun aina! Ja katottiinki jotain tanssivideoita josta olis apua meijän tulevaan tonttutanssiin jonka valinnaisen liikan tyttöjen esittää joulujuhlassa :-D mut tuskin siihen osallistun. Eilen liikas oli myös uintia ja se oli sillai ihan jees mut se meijän ope vaan huus jos vähänki nauro johonki. sen jälkee oli liikas kaupunkisotaa ja se oli kyl kivaa mut välil vähä riitaisaa :Dd

Oon täs muuten jo ootellu sitä mun koulukuvaa ja ei oo vielkään tullu! Ääh ärsyttää ku ei voi lähettää sitä jo, vaik oona sen on jo saanu. Kaverikuvat on siis jo tullu mut sitte noi yksittäiskuvat ei :) Mua kyl pelottaaki jo et minkälainen se on ku edellisvuosien kuvat ei oo onnistunu. Noh katotaan maanantaina. nyt jatkelen iltaa tässä ruoan seuras, heippa :)

Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti