perjantai 25. marraskuuta 2011

JEEE



Oon tosi ilonen et mul on jo 45 lukijaa!! Vaik niitä ei nyt kauheen paljoo varmaan oo mut silti oon tosi ilonen ku niit on tullu ees pari kappaletta kuukauden sisäl :D Nyt on kyl enemmän motivaatioo kirjottaa eli lukijat kiitti siitä! Mut nyt vähä eri aiheeeseen, eli mun porukat on ollu koko viikon poissa ja eilen katri nyt sitten tuli meille ja keksittii vaikka mitä ja nyt mua on väsyttäny ihan sairaasti koska mehän lähettiin aamulla kouluunki. Mut kerran se ny kirpasee :D Tänää viel koulun jälkee oltiin hetkone Suville ja sitten koulun jälkeen taaaaas Katri tuli meille! :) mut nyt täs on vaa ootteluu kun porukat ja ville tulee kotiin nii saas nähä mitä _syömistä_ ne on tuonu..:--D


JA KIVA KU MUL ON KARKKILAKKO!!!!

Nyt pitäs viel siivota tääl ku äiti lähettelee säännöllisin väliajoin viestii et onko jotain tehty ja tehkää nyt viel jotaki ja pitää kuitata ne turhat viestit mitä siltä tulee :D ja sitten kaikenlisäks mun ja oonan pitää käydä joka aamu, joka ilta, meijän naapuril laittamas joku heeeeleeevetin nappula "ylösalasylösalas" siis ihan jonkun lämmityksen takia kun se talohan on tosi vanha.. Siinä sitten onki tekemistä mut onneks moneyy tulee.


Juulia

2 kommenttia: