lauantai 7. tammikuuta 2012

And if i'm forgotten, you'll remember me for a day



BLOGGERI 089

BLOGGERI 091
BLOGGERI 095
BLOGGERI 093



BLOGGERI 094
BLOGGERI 097
BLOGGERI 099
BLOGGERI 098
Heippa vaan. Tänään oli ehkä tylsän päivä ikinä. Mun piti lähtee ristiäisiin mutta sitten se mun meno sinne peruuntu ja lähin oonan ja villen kaa pilkkimään(????!!). Aatelkaa miten vietätte ihanaa lauantaina sillee et lähette istumaan pariks tunniks järvelle nykimään jostain siimasta ja kummiskin loppujenlopuks ei tuu yhtäkään kalaa. Se ärsyttää. Mut kummiskin sen jälkeen oon ollu vaan kotona ja kuvaillu jotain ihan turhaa mut tälläsen postauksen sain väsättyä :) Kuvailin sitten ihan huvin vuoks mun uusimmat venärit joista osan sain saaralta ja katrilta joululahjaks, kiitoksia vaan! ja sen valkosen tunnnelin ostin sitte ihan hämeenlinnasta. Tätä iltaa jatkelen kokiksen ja putouksen parissa ihan kohta:-).

Juulia

2 kommenttia:

  1. juulia mitä ihmettä :-----------D innostiks pilkkiminen sitte enemmä? ;)

    VastaaPoista
  2. katri, se innosti mua niin paljo että huhhuh!:):):) no eiku sinne ristiäisiin en saanu mennäkkää nii ville pakotti pilkkimään...että saadaan päivän ulkoilut kato siinä nii ;) se aattelee aina oonan ja mun parasta heheh.

    VastaaPoista