maanantai 30. tammikuuta 2012

OULU







OULUSSAA!!!!!! 030







OULUSSAA!!!!!! 007


OULUSSAA!!!!!! 009
OULUSSAA!!!!!! 014
OULUSSAA!!!!!! 012
OULUSSAA!!!!!! 011
Mä olin tosiaan tetissä oulussa, sairaalassa:) oli aikamoinen kokemus.. en jaksa siitä kertoo enempää ellei jotain sitten erityisesti kiinnosta. Täs lopussa on osa ostoksista ja ostin oonallekkin tuliaisen heheh harvinaista :-D Nyt  pitää jo HENKISESTÄ alkaa valmistautumaan huomiseen liikkatuntiin tuol pakkasesssa ja nyt saunaan :)

6 kommenttia:

  1. joo kerro lisää!! :D

    VastaaPoista
  2. JUUULIA MITÄ IHMEEEEETTTÄÄÄ :OOO :D

    VastaaPoista
  3. homo onks miehiiiiiiii mo-ho :):)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, mä kerron täs nytte mitä siel tehtii, eli leikkauksii katoin, olin heräämös, teho-osastolla ja seikkailin siel pitkin käytävii :-D ei ollu yhtään sellast mitä kuvittelin mut ihan KIVAA.. oulus muuten shoppailin, kävin syömäs ja mitä ny yleensä siel tehäänkään :-)

    Suvi, mitääh? :D

    Anonyymi, sut homppeli tunnistin heti :--))) hoooi

    VastaaPoista
  5. Siistiii :D mut hei, meil on sama-ala, mä oon vaan eläinlääkäris ja sä, ihmislääkäris :D (sairaalas) :D

    VastaaPoista