maanantai 25. huhtikuuta 2011

jeans, shorts, SUN!


Vika lomapäivä täs just menee ja ihan mahtava keli!! aurinko vaan paistaa ja on about 20astetta:) Tosin en oo tehny mitään kivaa nyt. Oona oli mummulas yötä ja siel se on vieläki, äiti meni jollekkin kavereillensa, ville on jossain ja iskä on moottoripyöräilemäs, eli i am all alone. Täs oon dataillu, ottanu aurinkoo, juossu jossai(;D) , syöny ja hommia tehty ja iskän kaa otettii altaast se pohja pois ja tasoteltiin sitä hiekkaa ja nyt vaan ootteleen et se uus pohja tulee! Aamulla ihan hetken mielijohteesta heitin mun kaikki vaatteet lattialle kaapista ja kaikkialta, otin kuvat KAIKISTA mun farkuista ja ei niit oon mitään 40 niinku oona ja äiti väittää! 21 niit oli , ja sit shortsit kans kuvaan pääs. Ottelin illal sellassii jännii kuvii mist silleen ilmaan piirretään taskulampul pimees ja otetaan pitkäl valotusajal kuva siit nii hienoi tulee! kuvaa siitäki. eipä tässä muuta kerrottavaa ooo enää, joten heipähei.

Juulia
                              FARKUT & SHORTSIT


waau, tollassii hienoi kuvii



3 kommenttia:

  1. juulia! vitsit sul on monet farkut! :DDd: kyl oon tienny et sul on farkkuja mut noi monia!? mitää :DDDDDDD mut kivoi kuvii :)

    VastaaPoista
  2. no niitä on vähän kerääntyny... ;DDDd mutta kiitooskiitos ;)

    VastaaPoista
  3. juulia oot himohamstraaja :D !
    No ei, ihanii farkkuja =)

    VastaaPoista