perjantai 8. huhtikuuta 2011

Let the rain wash away all the pain of yesterday

heipsan ! Tänään ilosesti iskä lähti laivallle jesjes ja äiti lapis <3 ! Tai no ei se nyt mitenkään erityisen kivaa oo ku joutuu sit jäämään tänne tylsistyneenää..:( Mut kummiskin tästä päivästä: eli peerjantai ja oli matikankoe ja menin ihan lukkoon ja mul kesti sairaan kauan et sain tehtyy sen kokeen! Siis olin tehny vast 2sivuu ku muut jo melkee lopetteli;o mut sain tehtyy, go minä :>! ja koulu loppuki jo puol yks ja sitten Ullan ja Oonan kaa yhteen kotileipomoon:D:D jonka jälkeen jäädyttiin melkee tunti jossai ulkona oottamas bussia kavereille ! Sit kotii ja valmistautuun Oonan konserttiin -.- mut siel oli karkkii ja limuu niin pelasti senkin hetken;--) Ville olis halunnu käydä VANTAALLA vaan KAUPASSA! ;o mut ei mentykkää.. ja oona koko ajan haukkkuu mun blogia et se on "tylsä, karsee tausta, köyhä, surkeet linkit päläpälä ja kaikkee" ONKO SE TOTTA vastatkaa? mut nyt pitäs raahautuu lenkille ku oon vetäny vaik mitä,joten mooorke! ville näytti jonkun oudon biisin, täs tulee ; http://www.youtube.com/watch?v=bV-hSgL1R74 


Juulia


3 kommenttia:

  1. Vähä oot nätti! (: ja sulla on aivan ihana blogi. Lisäsin itteni lukijaks. :)
    Jos kiinnostaa nii käy kattoo mun blogii ja jos vaikuttaa "kivalta" nii lisää lukijaks (:

    http://myownlife1.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Huh kiitos niina :--D ja teaa kiitos ja käyn kattomas sun blogin!:)

    VastaaPoista