lauantai 23. huhtikuuta 2011

SUMMER STARTS NOW

sekoiluaa

uus pipo ;D eikai pipoja liikaa voi olla ?
ja uudet housut <3

Just tänään käytin ekaa kertaa shortseja ja tuli sellai kesäfiilis ja nyt oon oikeen hyväl tuulel! :) Olin just mummulas yötä ku siel on mun täti ja ihania pihahommii vaan. Lähettii tuuloseen ja sielt ostin (eikää) omil rahoillani sellasset jännät housut ja PIPON! ;oo en tiiä mistä tuli päähänpisto ostaa pipo kun kesäki tulee, mut sen sit ostin ja makksoki vaan euron.. tänään on aurinko tosi kivasti paistanu ja oon vaan silleen "jesjejsjejsjsjeeees kesäkesä " koko ajan. Nyt tuol yläkerras on ne naapurit ja huhhuh kun on tylsää, ja äiti pitää mua jonain tarjoilijana! -.- mut whatever;D

Pitäs jotain hauskaa tekemistä kehitellä nyt täks illaks viel kun on valosaa ja ville on poissa nii ei kiellä mitää. hihi. kuvia just ottelin ja laitoinki niitä nyt tohon, mut  taidan lähtee tonne ylhäälle vähän keskustelemaan sivistyneistä asioista(:D:D:D:D:D:) heippa ja toivottakaa onnea !

Juulia



 heheh

5 kommenttia:

  1. mistä löysit pipon eurolla :D ? tuu tsekkaa mun blogi (;

    VastaaPoista
  2. ihana blogi & kivoi kuvii (: tsekkaa munki blogi !! http://mylife-mystory-mylife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Suvi, löysin sen seppälästä ;D ! ja katon blogis:)
    this is my life, kitoos ja kurkkaan sunki blogin:-)

    VastaaPoista