keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

don't lose any sleep tonight I'm sure everything will end up alright

















morjens:) En oo nyt jaksanu kirjottaa viikkon ja on ollu töitäki viel. eli töissä oon mansikkamaal, wohooo! Naurakaa ihan rauhas:-D Siel on nyt töissä 25 unkarilaista ja ne valittaa ja muutenki ei oo mun mieleen. Oon täs töistä aika paljon tehny. Eilen iskän työpaikal siivoomas 3h ja siel varmaan 20e ja siivoomista muutenki ja lomasta nauttimista! Mökillä oon ollu ja eilen kävin yhes pakkaselan järves uimas ja hypin sinne koko ajan, ihhaanaa. Mä kävin suvin kaa tuuloses yks päivä ja sitte sielt untulaan uimaan, jossa oli kaikki 98:pojat ja tytöt puhumas jostain..en tiiä mistä oikeestaan. tänään tein kasvioo johon siis kerätän 20 eri kasvia ja viedään kasiluokalle opelle. Nyt alotan katteleen leffaa Wolfman joten ei täs muuta,kirjottelen taas, heipp:-)

Juulia

3 kommenttia:

  1. öööö mä oon kyllä ottanu noista kuvista tyyliin puolet sillon kun sä olit tuuloses ja mä kuvailin oonan kaa. et ei siinä mitää

    VastaaPoista
  2. katri, öööö mikset ikinä voi kommata mun blogiin mitään kivaa ja jotain sinne päin :--D ja öööö varmaan oisitte käyttäny jtn luontokuvia ja kuvia meijän kissasta johonki, ja nehän oli meijän kamerasta. ja hyvä ettei siinä mitää

    VastaaPoista
  3. mä kommentoin sillon jos mä nään jotain muutakin kun "kivoja kuvia" :) joo ei oltas käytetty noita kuvia, mutta onks silti kaikkia kuvia pakko julkasta varsinkin kun ei oo sun ottamia? oli ne sitte teiän kamerassa tai ei. eri asia jos oisit ollu kuvailemassa mukana, mut joo.

    VastaaPoista