sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

tiskisuihkuhuone








Tere! Nyt alko se kauan odotettu loma, mut en oo viel siinä fiiliksissä, mut toivotaan et tulis nopee kesälomafiilikset! puol tuntii sitten hrräsin ihan kunnol ja sitä ennen meil oli ehtiny aamupalan syömään jopa ne jotka jäi meille yöks ku oli villen ylppärit. perjantaina menin perheen kaa serkun valmistujaisiin ja sielt jo aikasin pois ku tosiaan eilen oli ne ylppärit villellä ja sinne tuli sit tosi paljon kyl porukkaa!:) mä kyl jouduin huolehtimaan mun serkkkujen lapsista ja tälleee..ne jopa halus et tuun uimaan niitten kaa ja sinne sitten kesken juhlan tunniks pulikoimaan ;D ja sitten ku menin suihkuun nii se yks tyttö niistä pikkuserkuista päläpälä.. nii tuli sinne suihkuun ja   rupes huutaan et tiskisuihkuhuone, tiskisuihkuhuone, ku sanoin et tääl tiskataan kans ja käydään suihkus ;D hahaah ihania noi pienet! ja sit vaan takaisin juhliin. nyt on ollu pelkkää siivoomista ja tälleen facessahan mä sit kummiskin oon. Tossa alhaalla on kuvii mun serkun lapsesta Millasta, josta tuli oikee malli ku napsin siitä kuvia, ja se tykkäs siitä ja sano et on harjotellu näit poseerausasentoja:--D kerranki löyty sielunkumppani mulle! mut ei täs mitään muuta, terve menoo.

Juulia







4 kommenttia:

  1. ootko muute ihan varma että noi kaikki ylioppilaat haluu näkyy sun blogissa? :DDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. Katri, ööö varmaan siitä tapahtuu jotain "pahaa" :DDd

    VastaaPoista