keskiviikko 3. elokuuta 2011

COULD BE TRUE, COULD BE BAD, SOMETHING IN BETWEEN





Heipsssuu, en tästä päivästä jaksa erityisemmin kertoo, et no tänään tuli siivooja meille ja sitä ennen mä kinasin iskän kaa siitä siivoomisesta justiinsa et iskä oli sitä mieltä et meille EI pitäs siivooja hankkii ku tääl on 2 reipasta tyttöö jotka voi siivoja se se hinta minkä äiti maksaa siitä on 20e, ja iskä oli siitäkin sitä mieltä et se KAKSKYTEUROO on sitte pois meijän taloudesta ja KAKSKYTEUROO on sitte pois meijän joululahjoista :Dd Justiiinsa. Käväsin sen jälkee muummulas ja sen jälkee vaa kotii ja nyt oon oonan kaa kaksistaa taas again kotona ku äiskä ja iskä lähti teatteriin woohoo :--) 







Aika "hauska" juttu muuten on se että mä eilen värjäsin hiuksiani yhellä värillä joka ei vahingoita hiuksia ja tälleen ei oo normia hiusväriä. ihan kahvin värinen olis pitäny tulla mut siit tuliki...sininen!!! mun hiukset oli ihan siniset aamul ja ihan shokissa sitte hinkkailin seuraavan tunnin sitä väriä pois shampoolla päästä mut nyt siihen jäi sit sellasset ihan näkyvät siniset raidat ja muuten ihan harmaat hiukset! Huamen tulee mun täti tänne lammille nii ostatan sillä mulle ruskeen hiusvärin ;-D Oon viettäny iltaani silleen et oon kattonu The Hillssiä ja syöny sipsii, fetapaloi ja juonu kokista, best evening ever! nyt jatkelen iltaa telkan ees, heippa.

Juulia

11 kommenttia:

  1. värjää blondiks. sopis sulle

    VastaaPoista
  2. olisit ottanu kuvan hiuksistas ! :'DDD

    VastaaPoista
  3. LAITA KUVA NIIST HIUKSIST XDXDXDXDXDXDXD

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, blondiks en enää ikinä YRITÄ ees värjätä :DD

    Anonyymi, pesin ne melkee 10kertaa ja täs on vielki sinistä joten kyl kuvaa varmaa tulee :D

    Anonyymi, ^^

    VastaaPoista
  5. oot taas sallinu anot :_____________________D LOL. kyllästyikkö ku ei tullu enää kommentteja? hahahhah

    VastaaPoista
  6. Anonyymi, no hahah sulle. ihan sen takii oon taas sallinu ne jos anonyymeilt tulis jo ihan jotain positiivistaki. ootko joku mun blogin vakituinen stalkkerianonyymi joka haluu kommata jotain negatiivista koko aja? :D:D:D

    VastaaPoista
  7. "vakituinen stalkkerianonyymi" XDXDXD iha tiedokseksi vaan että en oo _todellakaan_ ainoo joka tänne kommentoi

    VastaaPoista
  8. Hyvähän sitä anonyymina on kirjotella kaikkee paskaa tänne kun ei ihan helposti henkilöllisyyttä saada selville... T:lilja

    VastaaPoista
  9. Anonyymi, no kuule ihan siltä tuntuu

    Lilja, jep ihan totta! :S

    VastaaPoista
  10. ei vittu ootte rasittavuia :----D ei parempaa tekemistä kun joka postaukseen kommentoida jotain pahaa? hei menkää vähän itteenne anonyymit!

    VastaaPoista