lauantai 27. elokuuta 2011

ommeinaa pikkuse hyvää







 No HEI! laskin etten oo vissii melkee 2viikkoon postaillu ku oon pitäny vähä taukoo.  Ja ei sitte oikee oo ollu ideoita ja tälläi. Koulu on siis nyt alkanu ja kai vissii ihan hyvällä mielellä :-D voin kertoilla ihan pikkujuttuja mitä on ny tapahtunu, eli eilen oli disko täällä päin ja sinne sitte oli suunta kello yheksän paikkeilla. Oli niiiiiin kivaa kavereiden kansssaaa<3 Sitä ennen olin mun veljen valapäivässä Parolassa ja siel sitte ku istuin yhen panssariauton pääl nii joku mies tuli ottaa musta kuvia ja kyseli hirveesti ja ois ostanu mulle jotain siel kioskista ;o EXTRAoutoa... äiti oli sit ihan järkyttyny ja soitteli mulle ja mä sit aika nopee lähinki! öö,öö no tänään en tee sit vissii mitää vaikka onkin viikolloppu että äsken kyl kävin yhel syystorilla täs kyläs ja siel tuli mukaan sellanen hieno telkkarikaappi :-)











Tän kahen viikon aikana oon taas pureskellu mun kynnet ihan lyhyeks matikantunnillakin vielä ja tehny ittelleni rustoon reijän ja sinne koru mutta otin sen just äsken pois ku pelkään niin hirveesti että se tulehtuu eli en ota riskiä. Mitäpä tässä rupeen enään selitteleen, hauskoja viikolloppuja kaikille ja pitäkää jotkut hauskaa munki puolesta ;D

Juulia

4 kommenttia:

  1. VOISIT PÄIVITTÄÄ USEEMMI

    VastaaPoista
  2. jep..oona varmaan 100 kertaaa kattonu, mut ei oo uutta postia!!!

    VastaaPoista
  3. oikeesti jotai rajaa ku et oo tyylii 2vk postannu ://

    VastaaPoista