maanantai 8. elokuuta 2011

YOUR DAYS ARE NUMBERED AT 24



Toi biisi on niin ihana! siit tulee hyvälle tuulelle:-) Tulin iha pikapikaa tänne kirjottaa ku ei tnää oo mitää tapahtunu, olin mummulas ku siel oli serkun lapset ja niitten kaa vähä oltiin siin. Tänää olis vissii suuntana tuulonen. Eilen olin mun kaverin suvin ja yhen annan ja marjutin kaa Heinolassa jyrää-tapahtumas jossa esiinty Haloo Helsinki ja Apulanta, woohoo! oli oikeee mahtava reissu ja hauskaa oli ;) Manailen koulun alkuu tääl ku en haluu sinne vankilaaan!! mut sit heti lauantaina mulla on yks "hääkeikka" jossa siis vien astioita ja siivoon 10e tuntipalkalla ja niil rahoil aion ostaa Apple ipod touchin. hauskoja koulun alkamisia kaikille vaa nii!









VOITTEKO KERTOO mikä näistä neljästä kuvasta väriltään on paras?

5 kommenttia:

  1. mustavalkone ehdottomasti!!!!!!

    VastaaPoista
  2. alin oikeelta, laita se yks kuva profiilikuvaks !! ja hyi oon kauheeeen näkönen tos kuvas asdfghhjjkljklkkl :D

    VastaaPoista