lauantai 5. helmikuuta 2011

energianpuutteessa ?

heipsan ! nyt tälllääi tylsä lauantai menossaa. karo ei tullu yöks ja ei olis käyy ees äitillee.. ja vitttuuu mä vihaan näit viikolloppui ku joudutaan oleen ulkona koko aja !!! tänäänki olin kolme tuntia tekemässä lumitöitä!! vitttuuvituttuuuutuu. ja oon juonu vaan pelkkää energiajuomaa ku ei jaksa ees tehä mitään ku haluisin vaan relata mut ei onnistu ku asuu koskisen perheessä. pitäs varmaa oikeesti jotai tehä mutjaaa :--/ nyt dataillu sellassen tunnin ja ullan ka on kaikkii juttui ;) ja sitte oon vaa otellu kuvii ITE ku oona ei saaatana ota musta ku ei "kiinnosta"...vituttaa. putousta just kattelin ja se o sentään ainoo hyvä juttu täs päiväs ! pari tuntii sitte käytiin tuuloses kaupas ja kahvil ja ostin kaks puolen litran energiajuomaaa <3 (oon kyl vähä jääny koukkuun) ja sitten siel tule paljo tuttuja vastaan. nyt pitäs varmaan vähä soitella kitaraa, kuunella musaa, kattoo amazing racee ja kaiikkee viel ! oon tänäään fanittanu biisiä jonka linkki on täs http://www.youtube.com/watch?v=HYF8cUlbs3I, ihana ja aion opetella soittaan kitaral < 3 seleevä ja mä ny jatkan energiajuomanjuomista tääl, juulia kuittaa.

ihanaaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti