keskiviikko 23. helmikuuta 2011

whihii pitkästä aikaa

heei, en oo pitkästä aikaa kirjottanu ! joten täs tulee nyt tällänen pikapostaus eli mul on vaan 5min aikaa kirjottaa ku ville on niin tarkka ku se tulee koneelle. eli tänään ny perus keskiviikko ja oon ihan sairaan väsyny ja ei tee mieli tehä mitää ! koulun jälkeen oona pakotti mut mummulaan ja sile meni sit sellanen 2h ja aika tylsää mutjaaa.. saatiin sentään rahaa luostoneissuun (; en sentakii sinne kyl menny. sit äiti hake meijät kotii. nyt se meni hiihhtään. oli aika tilanne menossa kun näytin tätä mun tekemää hupparii sille nii se sano et mä valehtelen et muka se olis ostettu kaupoist :D:D ja se sano et soittaa meijän kavereille ja kysyy et oonko mä sen tehny ja muka mun silmistä näkee et valehtelen ! hahahah mä repesin. nyt mul soi Rihanna - California King Bed <-- aika hyvä . tänään muute tuli se mn warpin pipo pitkästä aikaa, ja se on kyl ihana <3 ! mut en varmaa aio käyttää sitä koulus kun en viitti nyt suututtaa kavereita. viimepäivät on ollu sellassii kohtalaisii ja jotkut iha ok. sinikka just lähti ouluun ja me sit koht lähetäöän sinne luostolle eikä mua kyl kiinnosta yhtää o.O oona on tosin jo pakkaamas vaik neljä muutama päivä viel. voivoi karo on muute kipee:/ .. toivottavasti mäki olisin ku en jaksa mennä kouluun ! ja tänäänki oli matikan testi ja siitä tulee joku puhdas nelonen OIKEESTI!! mut  nyt se ville tulee koneelle, mut täs soi tänhetkinen biiisi ; Kings of Leon - Pyro <---ihana! mut heiippa!


Juulia


tänään oli ihana keli nii ton otin 

emmi on ihana <3 hymyileeki kameralle ;);)

2 kommenttia:

  1. ihana blogi sulla! Oon ite 14 vuotias ja kirjottelen tämmöstä lifestyle blogia, käy vilkasee

    http://itsmylife-emmaa.blogspot.com/ jos vaikka innostuisit lukiaks. :)

    VastaaPoista
  2. kiitos! ja käyn kattomas blogisi :)

    VastaaPoista