perjantai 18. helmikuuta 2011

penkkarit !

helouu ! tänään siis peeerrjantai <3 ja kävin just uimas karon kaa ihanassa lammin uimahallis ja salil. siel mukavasti oliki jukka lindfors, maksi komonen, leila uotila, äikänope ja sen tyttö, janina ja yks tosi epäilyttävä tyttö o.O huhhuh ! ja siel uimas sitten oli mukavasti pari kyylääjää ja marianne .päläläpälä. ja sit uinnin jälkee karolle viel vähäks aikaa ja siel sit koneel ja juteltiin ja karo otteli kuvia vähä kuusta :---)hieno oli ! kotona ny tääl väsyttää ihan sikana ja mä jäädyn tääl vaik on peitto pääl (säästetään ... ) . tänää oli koulun vanhojentanssit heti aamusta ja siel sitte vikan valssin tanssin juhiksen,mun serkun kaa. ja ne jako meille ihan sikana karkkii, tai ainaki ne ketkä mä tunsin ;D eilen oli penkkarit ja sielki saatiin sikana karkkii ku ville jako mulle monta kourallista ! ja hienoi asui oli kumpanaki päivänä. T'äs taas soittelen vähä kitaraa ja ville ei oo häiritsemän ja ihanaa ku oona lähtee huomen julian kaa sappeeseen ! kuuntelen just ihanaa Laura Närhen biisii ; http://www.youtube.com/watch?v=RZ2BILoT7IM .  eipä täs nyt muuta joten morooo. p. mun Warpin pipo ei oo vielkää tullu ;o
Juulia


penkkarit aamusta



villeä viedään ;)


MARILYN !





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti